עיצובית השכרת שמלות יוקרה כבר מעל עשור בתחום זה, מיתגנו אותה מחדש ע״י הכנת לוגו ומודעות מיתוג, לפני המיתוג הודיעה לנו שהיא כבר מעל עשור שנים בתחום ומפרסמת המון ומתפלאת מאד כיצד עדיין לא מכירים אותה, לאחר המיתוג היא אמרה:
קיבלתי מבול של טלפונים, פתאום כולם ראו אותה.
הכיוון של המיתוג:
- במודעה ראשונה הראנו את פרח הקאלה – שהוא פרח יוקרתי וכן צבעי המודעה זהב שחור המראה על יוקרה.
- במודעה שניה הראנו את פרח אמנון ותמר המתאים לעונת החורף בה פורסמה המודעה וכן גוון המודעה הינו כחול כי זהו אחד מצבעי החורף העדכניים בו פורסמה המודעה.
- ממודעה שלישית התחלנו להראות את קולקצית השמלות החדשות של עיצובית.
- במודעה חמישית החלטנו לפי דרישת הלקוחה להראות רק חלק מעיצוב השמלה, אפליקציה וכד׳ ולא את כל השמלה.
להלן מודעות המיתוג: